قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

 ثبت سفارش :

1 ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

2 ) قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

3 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، پیامک تائید ثبت سفارش برای مشتریان ارسال می‌شود.

 4 ) پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

پرداخت هزینه : 

دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده فقط از طریق پرداخت آنلاین صورت می‌پذیرد

تبصره 1 ) در حال حاضر هیچ‌گونه مالیاتی به‌عنوان مالیات بر ارزش‌افزوده محاسبه نمی‌شود و خریدار تنها بهای کالای خریداری‌شده را بدون مالیات پرداخت می‌کند.

تبصره 2 )  توجه فرمایید که قیمت‌های درج‌شده بر روی کالاهای وب‌سایت به تومان است.

 ارسال سفارش :

سفارش‌های ثبت شده در سایت فروشگاه پس از انجام مراحل بسته بندی  جهت ارسال و تحویل به اداره پست آماده خواهد شد.

تبصره 1 )  هزینه ارسال از طریق شرکت ملی پست 35/000 تومان میباشد که بصورت آنلاین پرداخت میشود 

عزیزانی که در سمنان ساکن هستند بعد از ثبت سفارش در قسمت آخر قبل پرداخت،  تیک ارسال رایگان را فعال کرده تا سفارشتون رایگان براتون ارسال بشه . 

همچنین مشتریان می‌توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در پیامک ارسالی فرستاده می شود ، پیگیری کنند.

همچنین کد های رهگیری در صفحه اینستاگرام در هایلایت کد مرسوله قرار داده شده است
آدرس اینستاگرام دیان شاپ : @Diyan__shop

تبصره 2 ) مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بسته‌ها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت 09364933454 تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.

 تحویل سفارش : 

تبصره 1 ) درصورتی‌که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.

تبصره 2) لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما، بسته را تحویل بگیرند و هزینه آن را بپردازند؛ در غیر این صورت، بسته برگشت داده می‌شود.

درخواست مرجوعی و تعویض کالا :
تبصره 1 ) چنانچه کالای خریداری‌شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد. بدیهی است که پس از آن مسئولیتی بر عهده ی فروشگاه دیان شاپ نمی باشد.

تبصره 2 ) تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باشد و پلمپ آن باز نشده باشد . 

تبصره 3 ) در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری‌شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

تبصره 4 ) محصولات با عنوان اسلایم ، اسکویشی ، فیجت به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند.

تبصره 5 ) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری، برای وب‌سایت محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت  می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.


ماده 7 – ارتباط با ما :

شماره پشتیبانی : 09364933454